Thursday, April 22, 2010

Bukti Virgin Gold Mining Corporation

Subscribe Share

Setelah membuka akaun VGMC. Saya cuba membeli share melalui Kiriman Wang Luar Negeri (Wired Transfer TT) ke Akaun VGMC.

Saya Kirim USD10,000 ke sana pada 5hb April. (Datang jumpa saya untuk lihat bukti). Selepas 3 hari credit masuk ke akaun saya. Saya terus membeli share tersebut.
Withdraw Dividen

Saya juga cuba withdraw dividen saya ke Bank. Sebelum withdraw saya perlu daftarkan bank tersebut untuk dapatkan pengesahan dari pihak VGMC.

Saya submit withdrawal USD500 pada 8hb April ke Maybank.


Withdrawal take 5 to 10 working days

Pada 10hb April saya terima Sms dari Pihak VGMC

Your 500 credits Withdrawal has been approved

Pada 12hb April duit tersebut masuk ke dalam akaun Maybank saya.


Saya terima RM1430.85 untuk USD500 setelah tolak charges usd30 & pertukaran mata wang asing atas nama Virgin Overseas Holdings Limited.

Bermakna disini syarikat Virgin Gold Mining Corporation memang berdaftar. Jika tidak bank tidak akan paparkan nama syarikat tersebut dalam statement saya.

Jika mahu lebih kepastian boleh call saya dan kita boleh berjumpa untuk berbincang.

No comments:

Post a Comment